Växthuseffekten?

Jag har alltid varit skeptisk till Växthuseffekten, så idag när jag läste Jönköpings-Posten så fick jag vatten (is) på min kvarn. Min skeptisism började en varm sommar för några år sedan, när det var så varmt och torrt att grundvattennivåerna sjönk drastiskt! "Det kommer att ta tjugofem år innan grundvattennivåerna är återställda" sa experterna! På hösten samma år, så regnade det nåt så kopiöst, så att när våren kom så var grundvattennivåerna så höga, att vattenmagasinen var fulla? Kan man lita på "experterna"?

Idag står det alltså i JP att växthuseffekten är en bluff skapad av politiker internationellt! Det har varit en föreläsning i Gränna, tror jag det var. Det hade varit intressant att lyssna på honom. Han säger att forskning visar att glaciärerna vid polerna växer, isbjörnarna har ökat i antal från ca 5000 till 25000 de senaste decennierna, medeltemperaturen för perioden har sjunkit nån grad och, sist men inte minst, det är naturliga variationer!!!

"Vem ska man tro på, tro på, tro på när, tro på när det är så här" *sjunger* ;^)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!