Problem med magen!

Jag vet att jag inte har skrivit här på länge, men jag har inte haft lust!

Idag är jag hemma med magproblem, ibs, jag var hemma i fredags också! Det är så frustrerande med en krånglande mage, äter jag så får jag ont och äter jag inte så är det samma sak! Jag har fått rådet av doktorn att dubbla dosen Omeprazol, men det tar tydligen några dagar att få resultat!

Nåväl, jag kollade på bloggen lite snabbt och upptäckte att jag inte ändrat årtalet i headern, och när jag gick in för att ändra årtal så kändes det naturligt att skriva lite också!

Vi får väl se om det blir något mer inlägg innan midsommar...

Kommentarer

Vanja sa…
Inte kul med krånglig mage.Krya på dig! Angående årtal och skriva - gör en header med månadsdatum, så kanske det känns naturligt åtminstone en gång i månaden ;) )) Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!