Fredag igen!

Linus slutar ju jobbet kl 13.00 på fredagar, Göran börjar jobba kl 13.30 idag. Det gör ju att det rör till sig lite med maten. Jag fixade mat till Göran och mig, vi åt och fixade till kaffet på maten! När jag tittade ut så kom Linus gående, redan 12.30!

Det visade sig att han varit uppe på en stege som gett sig iväg, han hade skrapat både armbåge och knogar! Dessutom hade han väl tagit emot med handen, för han har ont i handleden! Jaa, jisses som det kan bli. Han skulle åkt till tjejen idag, men fick strunta i det eftersom handleden värker!!!

Jag får hoppas att det skrivits en tillbudsrapport, annars får de väl göra det nästa vecka. Man ska inte vara uppe på stegar, om man är ensam!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!Nu är jag här igen.Kram från Luleå.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!