Snälla sol, kom tillbaka!

I går eftermiddag tog jag på en klänning, efter att jag hjälpt till med att springa på stegen och langa takpannor. Jag halvlåg i soffan och läste, när jag plötsligt började frysa om fötterna. Jag frös så jag fick hämta en filt att svepa in fötterna i. Det var ju i och för sig inte så konstigt, när jag kollade innetemperaturen så var den "bara" 22,9 grader! Det är lätt att vänja sig vid värmen, eller hur! Nu står fårskinnstofflorna beredda om fötterna vill bli uppvärmda igen, man tror ju att man klarar sig utan dem (tofflorna alltså) på sommaren!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Ska jag offra lite till Sol, Ra och Apollon imorgon bitti då, bara för rättvisans skull? ;)
Annanann sa…
Ja tack, gärna det!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!