Vi har varit på utflykt, min son och jag!

Vi åkte till Skänninge för att kolla till hans lägenhet, se till så att matningen hos fiskarna fungerar och lite sådant. Var inne på Östenssons Livs, men handlade inte så mycket den här gången, inget idiotbilligt kött denna veckan. Sedan var vi på Netto i Mjölby, där kan man också hitta många onödiga "vill ha"saker. Köpte på mig duschgel, Nivea Sensitive Balance, bara för att det fanns. Denna duschgel gör underverk med mina torra armbågar, jag lovar!

På hemvägen var vi inne i Staan, skulle till Ica Maxi. Precis norr om Maxis parkering finns en liten affär med frukt och grönt, de hade grekisk vattenmelon där. Är ni inne i Staan så kan jag rekommendera er att göra ett besök där, vattenmelon som den trodde jag inte man kunde köpa i Sverige, den smakade verkligen "medelhavet". Köp köp köp!!!!!!

Kommentarer

Tuula sa…
Vad gott det lät med grekisk vattenmelon ;)
Annanann sa…
Det var den också!!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!