Gräsänka!

Så är man ju gräsänka igen, maken har åkt till sin utbildning. Dock kommer han hem redan på tisdag, efter att jag åkt till jobbet! På onsdag träffar jag honom i alla fall, risken är nämligen stor att han har "svimmat" i vattensängen när jag kommer hem från jobbet. Det blir skönt framåt sommaren, när mc-säsongen kommer igång, då har jag honom jämte mig i sängen varje natt! Jag kanske inte hinner träffa honom i vaket tillstånd så mycket, men att ha honom hemma är skönt!

Nu har jag varit ledig både lördag och söndag, så det innebär att vi har varit lediga tillsammans! Det har varit jätteskönt!

I morgon blir det styrketräning igen (att lyfta mejeriförpackningar jämställs med ett styrketräningspass) så jag hoppas att ni förlåter mig för bloggtorkan!

HV71 TOG HEM SERIESEGERN MED MINSTA MÖJLIGA MARGINAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!