Studentskylt!

I helgen kom den där frågan upp! Ska vi skaffa en studentskylt nu när Linus tar examen? Det är klart man ska ha det! Kollade på internet och wow, det finns mycket att välja på!

I går var jag på "Din Design" i Vaggeryd och kollade. De gör sådana skyltar också, till ungefär samma pris som "de stora" fotofirmorna! Varför ska jag då beställa från någon av dessa, när jag kan gå in i butiken, få mina bilder inskannade direkt och sedan få förslag på utseendet på skylten? "De stora" ska ju dessutom ha närmare en hundring extra för att skicka hem det till mig, åker jag till Jönköping eller Värnamo så kostar ju det en hundring för resan. Dessutom, åker man in till stan eller till Värnamo så lär det ju gå åt lite mer pengar än man tänkt sig, det bara är ju så!

Kommentarer

Anonym sa…
Och den lokala firman har dessutom fördelen av en inventarie vid namn "Pernilla" vars osedvanligt trevliga like inte står att finna någon annanstans på denna jord.
Bra val! :)
Annanann sa…
Ja, jag kände mig mycket nöjd! Särskilt som jag idag fick reklam från önskefoto, den kunde jag slänga i pannan direkt!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!