Kalas och fester!

Idag har jag varit på kalas hos Lukas, han fyller sex år i morgon men vi firade honom idag för att hans mormor inte kunde komma annars! Av oss fick han en "freebandy"-klubba, det är en innebandyklubba med ett hål i klubb-bladet så man kan trixa med bollen.

Eje hade köpt en hoppstylta, det krävs nog ganska mycket träning för att lyckas hoppa med den!

Göran kom senare, eftersom han åkte till Staan på morgonen för att köpa virke till bygget han håller på med! När han dök upp så var det på mc:n! Lukas var överlycklig över att få se den. När Göran fikat klart så bjöd han Lukas på en åktur på mc:n. Det gjorde ju att alla andra presenter rasade på bästalistan, för bäst var att åka mc!!!

I kväll ska vi på fest, Eje hade fest när Markus och jag var i Göteborg, så nu har vi blivit inbjudna till dem idag istället! Det blir säkert också kul, men nu har jag inte tid med er längre för gräsmattan ropar på mig att den vill bli klippt!!?

Förresten, idag är det sju månader kvar till jul, om en månad vänder det och det blir mörkare igen!!!

Var det någon som trodde mig, när jag skrev att jag skulle klippa gräset? Nä, jag trodde väl det! Det gjorde inte ens gräsmattan!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!