Lite mer Göteborg!

I fredags när vi åkte från vårt boende, så åkte vi till Universeum. Vi var några som gick där ca två timmar, resten av gruppen var på stan eller kvar på boendet. Efter Universeum gick vi till Liseberg, vi hade ju gratis entré med Göteborgskortet så vi gick in för att fika. När vi fikat så spelade vi lite på några olika chokladhjul, jag vann två påsar daim!


Bild från Universeum i Göteborg

Sedan skulle Markus och jag ner på stan för att köpa en ny madrass till honom, han fick ont i ryggen efter en natt på den gamla. På väg ut från Liseberg ville han prova marabou-hjulet ett par gånger till för att försöka vinna en stor choklad. Jag satsade också, och andra omgången så vann JAG 2000 g mjölkchoklad. Detta innebar med andra ord att jag hade 2 kg choklad att släpa på genom Göteborg! Jag satte kartongen med chokladen i ryggsäcken som jag faktiskt hade med mig, men det var ju ingen som missade att jag hade den där!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!