Dagens massage!

I dag fick jag ingen uppsträckning av min massör! Jag tror hon har gett upp hoppet om att jag ska stretcha. Jag kom däremot på en sak: Jag stretchar visst! Visserligen bara när jag har akut ont, men jag gör det. Då är det de "djupa sätesmusklerna" som får en uppsträckning (fyndigt va?) bara för att jag får så ont så att det dagliga livet störs! Tyvärr är det så att det är svårt att stretcha dessa, ett elände helt enkelt, därför blir det bara av när läget är akut!

Nu känner jag mig mjuk och följsam i hela kroppen, men det går väl över om några dagar. Jag har i alla fall inte tagit mig an grusgången, men det får väl bli inom de närmaste dagarna. Skulle jag nu hoppa över detta göromål så syns det om några år då björkämnena som står där bekläder väggen!!! Förhoppningsvis har jag eller maken förbarmat oss över grusgången innan dess!!!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!