Irriterande medtrafikanter!

När jag åkte till jobbet i natt, så mötte jag några bilister som tydligen tror att jag bara bländar av helljuset för att de ska se! Tanken att jag bländar av för att de bländar mig med sitt helljus har tydligen aldrig fallit dem in! Numera så gör jag så, att om de inte bländar av samtidigt eller strax efter mig, så slår jag på helljuset igen. Okej, det kanske inte är rätt att göra så, men ganska skönt i alla fall!

Likaså är det irriterande att folk inte bländar av, när de kommer ifatt bakifrån! Då saktar jag ner, så att de kör om, sedan fortsätter jag att köra på helljus! Hihi, då får de veta hur det känns!

Jag bara känner hur hornen växer ut när jag kör bil, så är det bara!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!