Årets första insjöbad!

I går var jag vid Sjöbogården och badade! Jag gick långsamt ut i vattnet tills det gick till låren, sedan dök jag i för att inte Markus skulle doppa sig före mig! Markus tjej var också med, hon har följt med hem för att hälsa på. Han var ju hos henne, åkte dit i fredags och så kom de hem till oss i tisdags.

Man inser att man börjar bli gammal, när yngste sonen sitter och pussar på en tjej som sitter i knät på honom!

På tal om badet förresten, när vi hade badat färdigt och skulle klä på oss, så upptäckte jag en spindel som satt ute på bryggan! Det var inte vilken spindel som helst: från benspets till benspets så täckte den upp ca fyra centimeter, det kommer förhoppningsvis en bild på den om vi kan föra över bilden från Markus telefon till datan!

Alltså, jag är rädd för spindlar, men den här var så stor så den var nästan overklig. Jag skvalpade till på flytbryggan för att få upp lite vatten mot den, då rörde den sig! Annars hade jag trott att någon satt dit en gummispindel för att busa med folk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!