Saft, äntligen!

Nu är flädersaften silad och provsmakad dessutom. Den smakade precis som den ska, inte som Icas.


Framför mig ligger en intensiv vecka, jag förväntas lära mig allt om Carlsbergs-lastningen. Han som ska lära mig det har gått jämte i sin tur, men han fick över två månader på sig att lära sig. Jag ska lära mig under två veckor! Visserligen anser jag mig lättlärd, men Jussi är inget bra på att lära ut saker, så då faller det ju på det. Jag kan inte påstå att jag är så bra på att lära ut saker heller, men så har jag inte någon som ska läras upp av mig heller!

Jag förväntas bland annat komma ihåg vilka returer som ska skickas iväg vilken dag, vad som ska faxas och vilka papper som ska källsorteras! Usch, jag blir trött bara jag tänker på det!

Jag får nog gå och lägga mig istället för att sitta här, god natt och sov gott!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!