Nu drar det ihop sig!

Vår semester börjar på måndag, mitt i natten, med bilresa till Nyköping! Klockan 2.30 (ca) ska vi hämta svärmor och åka iväg på drygt en veckas semester. Den har vi sett fram emot länge nu! Nu ska det beställas "birra" bl a. Italien alltså! Jag har nu på allvar börjat fundera vad som ska packas med. Man kan ju inte packa för tidigt, det ska göras i sista minuten, det fungerar bäst då! Troligtvis kommer jag att sakna salva, medicin eller något viktigt. Jag har däremot aldrig glömt pass eller viktiga resehandlingar hemma! Men, jag kan ju inte ha allting packat och klart för resan veckovis innan resan. Nä, det ska packas sista dagen, så är det bara!

Nu har jag ju lite annat att göra sista dagen före avresan, Emil ska ju ut till Skogsmullen bland annat. Markus vill följa med när vi lämnar Emil, så vi måste ha Opeln dit. Nu vill ju Linus låna Opeln, men han är nog klar strax efter 16.00 så det är lugnt!

Göran jobbar ju natten, så han vill sova på förmiddagen, då kan jag ju inte störa honom med packningen!!!

Ja ja "det löser sig sa han som sket i vasken", vi ska ju inte åka förrän 2 - 2.30 sådär, har jag glömt något så får jag väl göra som vanligt. Det finns både apotek och vanliga affärer i Italien, så jag klarar mig nog.

Nu ska ni inte förvänta er fler uppdateringar här förrän tidigast den 16 september, tror jag i alla fall, det kan ju komma något i morgon, som paus i packningsbestyren!

Ha det så gott, det kommer vi ha i alla fall! Väderprognosen säger runt 30 grader, hela veckan i princip. En dag varnas det för skurar, i alla fall på vädersajten weather.com! Kolla in Italien, Formia där får ni se!

Kommentarer

Anonym sa…
Ha nu en superhärlig semester! Kram Isinge :)
Annanann sa…
Tack, det ska vi ha! Hoppas att allt är bra med dig! Att din prinsessa inte driver dig allt för långt! Jag har skickat en ansökan för jobb på det gigantiska lagret!!! Får väl se om jag får nåt svar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!