Boktips?

Jag tänkte skaffa någon talbok, att lyssna på när jag grejar eller är ute på promenad eller så. Nu vet jag inte vad jag ska skaffa för talbok, så om du känner till någon bok som är intalad av någon med lättlyssnad röst så tar jag gärna emot förslag. Deckare eller romaner är väl det jag läser mest, skräckisar ibland även om Dean R Koonz är i skräckigaste laget! Jag läste en bok av honom, men kunde inte läsa mer än max ett kapitel åt gången, så otäck var den! Samtidigt var den välskriven och lättläst, hur underligt det än låter! Den boken inläst av Ernst-Hugo hade varit den ultimata upplevelsen, så är det bara!

Det finns ju röster jag inte kan tänka mig som högläsare av böcker, Kristina Lugn till exempel! Å andra sidan har jag svårt för att lyssna på Kristina Lugn över huvud taget. Vet du däremot om Mikael Persbrant har gjort någon inläsning så nappar jag nog direkt, han har en skön röst att lyssna på. Ge mig tips och idéer, så ska jag ta tag i lyssnandet snart. Jag får väl gå på bibblan annars, för att höra med personalen där om de har några tips, men jag tänkte kolla här först!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!