Det kom ett email

som var en typ av kedjebrev, i dag! Ska man frångå sina principer så är det med att vidarebefordra detta mail! Mums!!! Tack snälla Ulla i norr för att du delade med dig av detta till mig! Nu kan du inte heller klaga på att du inte blir omnämnd i min blogg! Välkommen ner till småland och hälsa på nu i november som du planerat!

Vanja, jag kunde inte skicka detta mail vidare till dig, jag har inte din mailadress! Jag vågar dessutom inte skicka det till din son (han kanske inte vill ha såna brev på skolservern)! Dessutom vill jag tala om att jag fortfarande är obefläckad (i pannan åtminstone)!

Vill du att jag ska skicka det till dig, om inte annat så för att få se varför jag ändrat mig denna gång, skicka ett mail till annan_ann@hotmail.com så ska du också få ta del av det!

Kommentarer

Anonym sa…
nnnnnnnnnnnä!!! :P~ *surar*
Anonym sa…
Jag har en hel hög mailadresser, det är bara att blunda och välja en: vanjagauffin(at)hotmail t.ex ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!