Det kom ett SMS

Jag fick ett SMS på mobiltelefonen idag, en riktig fräckis! Det som förvånade mig var att det var Markus som skickade den till sin mamma! Missförstå mig rätt, den var jättebra det var bara det att jag inte förväntade mig det från honom. Känsliga läsare varnas härmed, så här var den:

Det var en kille som hette Bo som varje dag
cyklade över en bro. Varje gång så skrek
han, "Hej, jag heter Bo och jag cyklar över
en bro". En gång mötte han en kvinna på bron,
dom blev kära och bestämde sig för att träffas
senare på kvällen under bron där det va mörkt
och ingen kunde se dem. När de träffades under
bron sa kvinnan, "Jag har mens, så du får köra
in den där bak!". "Visst" sa Bo och körde in
den. När de stod där och gökade så ropade Bo:
Hej jag heter Bo och jag har sex under en bro,
då ropade kvinnan, hej jag heter Kjell och jag
är utklädd ikväll!"

Ni kan kanske förstå att jag blev överraskad, detta var inte direkt något jag förväntade mig! Men vad jag skrattade!

Markus är ju uppe i Nora hos tjejen, så det är ju kul att höra från honom. Han åkte i fredags och kommer inte hem förrän nästa söndag! Jag har ett par bilder på honom och tjejen, så här ser de ut:



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!