Gäddhäng!

Har ni tittat på "Lena och Orup", krogshowen på Rondo i Göteborg som de visat vid ett flertal tillfällen det senaste? Jag fick på detta program igår, på Svt24, och eftersom jag till skillnad från mina pojkar uppskattar dessa båda artister, så blev jag sittande. Det är vid ett av de många framträdandena Orup gör som jag ser det! Alltså, man pratar om kvinnor och gäddhäng, men här står en vältränad man och sträcker fram armarna i luften. Helt plötsligt glömmer man att dregla över mannen och ser HÄNGET! Där kan man snacka om gäddhäng!

Jag skäms inte för mitt gäddhäng, det kommer med åldern när man får leva! Men, det känns ändå lite skönt att det inte hjälper med träning, hade det hjälpt med träning så hade inte Orup haft något häng, så är det!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!