Kläder och lite annat

Man undrar hur kändisar klär sig egentligen. Får de betalt för att använda vissa plagg, eller är de helt befriade från god smak? Jag råkade få på programmet 50/50 igår på TV4, Sofia Rågenklint tror jag att hon heter som leder detta! Den dress hon hade på sig igår, kan ge vem som helst ett epileptiskt anfall. Stort "vigg"-mönster i svart och vitt var det på hela dressen, när hon andades rörde sig hela tyget i vågor. Det var det mest bedrövliga jag har sett någon gång, tror jag! Det påminde om sådana bilder som man ska titta länge på, och samtidigt som man tittar så för man bilden närmare ansiktet, för att få se något som är dolt inuti!!!

Något helt annat! Om tjugo minuter har jag kurs igen, knyppling alltså! På söndag är det pilflätning, snart dags att leta reda på sekatören. Annars tar jag den enkla vägen, det finns ju företag som lever på att tillverka och sälja grejer till oss som inte håller reda på var vi lägger våra grejer! Ha det så bra! Hej då!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!