Förr eller nu!

Vilket är bäst? Jaa, oftast så är det väl bäst som det är nu, men vissa saker borde man inte ändrat på! Ta det här med behå t ex! När jag fick min första behå på 70-talet, så satt justeringen av behå-banden på framsidan, lätt åtkomlig. Det var bara H&M som hade någon lågprisvariant, med justering bak. Detta var alltså när jag var något yngre och vigare än idag, och det föll mig aldrig in att köpa behå på H&M. Numera, när jag inte är fullt så vig, så har alla behå-tillverkare justeringen bak! Okej, det kanske är snyggare med behå-banden integrerade i kupan, men ändå! Hur många ska kolla in min behå? Dessutom, när jag sätter på mig behån och behöver justera axelbanden, då når jag ju överhuvudtaget inte bak! När man behöver fråga om hjälp för att justera behå-banden, då längrar i alla fall jag tillbaka till 70-talet!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!