Idag har jag testat nåt nytt!

Jag har testat "Galvanicspa-maskinen" hemma hos Katrin! Det är en liten, intetsägande maskin som man kan behandla både hudproblem och olika sorters värk! Jag har ju en "låsning" mellan två revben i ryggen. Ofta ser min massör att jag har låsningen, eftersom jag inte är symmetrisk i ryggen utan ser svullen ut! Detta har Katrin behandlat idag alltså!

Hon hade nån kräm (eller gel), det är en del av behandlingen, som hon smörjde på innan hon började behandlingen. Det tog nog ca 20 minuter totalt, med dels förbehandling, dels den "riktiga" behandlingen! Hon avslutade med att lägga på plastfolie, för att hålla den behandlade ytan varm! Den plastfolien tog jag bort tre timmar senare. Och Katrin, jag har inte känt av min axel så mycket förrän nu i kväll, så det fungerar på mig i alla fall!

Nu är det ju så att Katrin behöver fler som testar behandlingen, om ni vill ha kontakt med henne så har jag både telefonnummer och mail-adress! Det är bara att du hör av dig till mig, så ska du få kontaktuppgifter (Katrin, om du inte vill att jag lämnar ut detta, hör av dig)!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!