Jag har blivit allergisk

mot bloggar med "YouTube"-klipp! Jag blir så trött! Jag orkar inte sitta och titta på "YouTube", hade jag gillat den sysselsättningen så hade jag inte suttit här och bloggat! Vad är det för roligt med "YouTube" egentligen. Det kliar på hela kroppen när jag ser det, okej, det kan vara min nickelallergi som orsakar klådan, men ändå! Jag säger som brorsan skulle sagt: "jag menar!". Men hallå, sluta med det där! Skriv några rader istället, som Vanja gör! Skicka klipp eller powerpoint eller bilder via e-posten om ni vill att någon ska kolla det! Jag har kollat på sådana klipp alldeles för många gånger (två eller tre). Tinna, jag hade tröttnat på "YouTube" innan du ens hade börjat lägga in sådana klipp!

Snälla skona mig, förlåt mig för mina synder, som måste varit svåra eftersom jag blir straffad på detta vis! Sluta!!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Det är den allsmäktige youtubeguden som straffar oss för att vi inte är trogna undersåtar - det vet du väl? ;)
Annanann sa…
Och de som har youtube-klipp är hans trogna lärjungar då, eller?

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!