Jag har gjort studiebesök,

Hos ungdomarna som Lanar i Vaggeryd! Där satt åtta killar och sköt på varandras figurer på datorn, dessutom två tjejer som hade "sanning eller konka" på sina datorer! De ska hålla på hela helgen, i morgon kommer en kille till, så då är de elva totalt!

Jag har ju tagit på mig ansvaret för att de ska sköta sig och inte ta dit några fler än de elva anmälda. Jag känner de flesta av dem och anser att jag kan lita på dem. Har jag fel så lär ju det visa sig. De vet ju, att om de sköter sig så kan det finnas chans att använda samma lokal fler gånger.

Skogsmullens son satt och snaskade i sig kalla pannkakor, jag vet ju att han gillar sådana! Jag har gjort två (glutenfria) ostkakor till dem, en av killarna är tokig i ostkaka så jag hoppas att det smakar! Göran jobbar natt i helgen, så jag vill inte ha några samtal på hemtelefonen! Är det något viktigt, ring mig på mobilen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!