Nu har jag tänkt,

blev ni överraskade! Jag har väl inte tänkt på så konstiga saker egentligen. Jag tänkte tala om att det inte är bra att ringa mig på förmiddagen i morgon och på fredag, Göran jobbar natt och om ni vill att jag ska slippa hans vrede så låter ni bli att ringa! Dessutom kopplar jag ur lite telefoner, så den enda som ringer är den som spelar en liten mjuk trudelutt! Det är inte ens säkert att jag hör den, så de' så!

Till helgen är han ledig igen, fredag kväll går vi väl upp till svärmor och "firar helg" med mat och vin, som vanligt! Det är faktiskt mysigt att dela en kvällsmåltid och kolla lite på TV med svärmor. Hon uppskattar sällskapet, eftersom "chefen" inte kör så farligt med henne då!

Jag tror att jag ska fjäska för Katrin så att hon gör en behandling till på ryggen! Det var jätteskönt i går, inte lika skönt idag när värken kom tillbaka. Jag får nog lämna er nu, för att gå och smörja in mig med liniment (det gör jag när Göran jobbar natt, han klagar på lukten när han är hemma).

Förresten, i morgon kommer Ulla till byn, välkommen att hälsa på mig när du orkar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!