Nyfiken i en strut, är jag!

Jag är nyfiken på, hur det gick för "Skogsmullen" alias "Karamelltanten" när hon gjorde sitt inledande "torsdagskaramellkokande". Gick det bra, så det är därför du är hemma och bloggar på fredagsmorgonen i stället för att vara iväg och svetsa! Klarade du inte av att rulla ur sängen i morse, eller? Jag måste medge att du gör mig lite avis med ditt godis, men jag behöver ju inte äta sånt! Tar jag in för mycket godis, så ligger ju inte Göran jämte mig i vattensängen! Han hamnar ju ovanför densamma! Ju mer jag tynger ner, ju mindre har jag ont av att han rör sig i sömnen! Det kan ju i och för sig vara bra (för mig) ingen störd nattsömn där inte!!!

Nåväl, i morgon ska vi hjälpa storebror med familj när de flyttar, de har hyrt ett hus i Hok. Jag hoppas att de kommer att trivas där ute, lite besvärligt kan det ju bli med att åka skolbuss, för ungdomarna, och allmänna kommunikationer, för mamman (inget körkort)! Det blir i alla fall till att anstränga sig lite, några kilokalorier ska man väl lyckas bränna i alla fall! Då har man varit så duktig så man kan unna sig nåt gott!

Kommentarer

Anonym sa…
Du skulle nog må bra av att inte vara fullt så nyfiken ;)
Det blev inget karamellkok i torsdags, kanske imorgon...
Annanann sa…
Jag tror att det var det som jag kände på mig, lite lika är vi! Det är lätt att planera, inte fullt så lätt att genomföra. Men då har du väl inte käkat en massa godis heller;D

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!