Tradera-köp!

I fredags var det sista dagen på en auktion som jag var intresserad av! 13 st knyppelmönster i begagnat skick, stod det i annonsen. Beskrivning på tyska! Hur svårt kan det vara tänkte jag! Nu är det väl inte tyskan som ställer till det för mig, utan knypplingen! Jag håller ju fortfarande på med övningsspetsarna, så det dröjer nog innan jag behöver oroa mig för tyska språket!

Jag vann alltså auktionen, säljaren kontaktade mig på kvällen med sina uppgifter, så att jag skulle kunna betala henne. 108 kronor blev det totalt, med frakt! Idag kom mönstren som ett brev på posten (hahaha). Begagnat skick ja, mönstren var inte ens stuckna i. De ligger på ett stort mönsterark, så om jag kan fjäska mig till att skanna in dem hos någon, så kan jag skriva ut dem på datorn och sedan laminera dem! Lamineringsapparat i julklapp, kanske? Eller en scanner för den delen, så kan man sluta fjäska sedan!!!

Jag tycker att jag gjort ett fynd i alla fall, så här ser några av mönstren ut:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!