Käka Kinamat, pyttsan!

Som tur var så kollade jag kinarestaurangens öppettider, det var ju så att de inte har öppet på måndagar! Hmmmm! Vi fick käka på restaurang Martini, i Vaggeryd, istället. Jag och Göran åt en fantastisk Black and White, Linus åt Martini special. Martini special bestod av fläskfilé, oxfilé och kycklingfilé, han sa att det var gott, det såg gott ut också!

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag och grannen har varit och fikat hos en tidigare granne som flyttat till seniorboendet. Detta är den grannen, som betalat gräsklippning med en burk öl, hur Göran ska klara sig utan ölen till sommaren det vet jag inte! Jag kanske får köpa några extra, så han inte blir utan!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!