Säsongsavslutning!

I dag var höstens sista kurskväll på knypplingen och jag fick reda på, att den spets jag knypplar nu är den sista i kursplanen. Flätspets heter den. Nu ska jag alltså fundera över vad jag ska knyppla nästa termin, vi får se om det finns något bland mina "sekond hand-fynd" som är i lagom svårighetsgrad. Annars får jag väl helt enkelt knyppla "Kumlagallret" det är i princip bara flätor i den spetsen! Det var roligt att knyppla flätspets, så det kanske kan vara något.

I morgon är det inte säkert att jag hinner titta in här, vi ska på konsert, hela familjen. Status Quo hedrar Jönköping med ett besök, förhoppningsvis blir det roligare i Kinnarps Arena i morgon än vad det var i går!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!