Det är förkylt här!

Det är konstigt, Linus har varit förkyld, mer eller mindre, i två månader. För tillfället är det mer, men han har hållt det för sig själv mest! Nu kom ju Markus och Sofie hem i mellandagarna, med en dunderförkylning. Jag tycker väl att jag klarat mig bra, men nu har de lyckats smitta mig med! Ont i halsen, lite feber, huvudet fullt med bomull! Egentligen ska jag inte sitta här då, tänk om jag får virus på datorn igen!!? Men det är väl nästa steg, en fullständig formatering av hårddisken! Tänk om man kunde göra det på mig med, få bort viruset med hjälp av formatering!

Kommentarer

Anonym sa…
Får gratulera!
Här är det Emilia som fick med sig det hem på nyår med samma symptom du du!
Får se om vi andra klarar oss!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!