GOTT NYTT ÅR, ALLA

som läser min blogg, inte för att jag förväntar mig så många läsare, en läsare är egentligen tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd! 2008 var egentligen ganska bra, lite mer arbete skulle kanske inte skadat Bruksgatans rykte i och för sig! Trots allt, man vet vad man har, men inte vad man får! Tack Jeanette, du gillar min blogg, trots att jag nog oftast är lite negativ i min framtoning!

Vanja, nästa år (i år) kan vi gå tillsammans och köpa kinesiska svävande lyktor, då får vi säkert ett bra pris också! Mitt nyårslöfte måste bli, att jag ska försöka bli lite mer positiv i bloggandets värld, vi får se! Annars vet jag inte något som jag vågar lova inför fullsatta läktare, så här!!

Ha ett gott nytt år, önskar jag och min familj!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för en trevlig Nyårskväll!
Den hade gärna fått vara en stund till. Men måste man jobba, så måste man.
GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!
Anonym sa…
Jag rekommenderar att du skaffar en feedjit (kolla längst ner på min sida), då får man helt plötsligt grepp om hur jäkla många som läser ens blogg, hur många som ramlar in av en slump och hur många som faktiskt är återkommande. Själv blev jag mäkta förvånad!

Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!