Jag har varit på bröllop!

På Tv alltså, jag var ju tvungen att se Emma bli fru Englund. Emma är ju barnbarn till en av mormors väninnor, Emmas mamma kände min mamma som ung! Visst var hon fin Emma, i vit brudklänning med släp.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, jag har varit på knyppelkurs, där har jag mest tränat på att "knyppla bakåt". Jag har inte kommit så hemskt långt på duken, men det visade sig att jag gjort rätt fast jag tyckte det såg konstigt ut. Där rann de lektionstimmarna iväg! Jag ska sätta mig om en stund och se om det stämmer i fortsättningen eller om jag får ta en tripp till metropolen Hok för att få hjälp av "fröken".

På jobbfronten är det inget nytt, jag börjar bli trött på att vara "mellan två jobb". Förhoppningsvis kommer det upp något för mig snart, jag kanske skulle erbjuda mig att ta hand om Skogsmullens hundar???? Nä, det klarar jag nog inte, man ska nog börja när de är små om man ska klara av att gå med dem i koppel. Jag kan ju tänka mig vilka muskler Kira har fått av att hantera 80 kg hund! Jag får träningsvärk i armarna av tanken på detta!

Kommentarer

Anonym sa…
Har du fastnat på bröllopet? (ler)
Kram Luleå.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!