Kursen i att ysta ost

har blivit senarelagd. Detta på grund av att ingen har anmält sitt deltagande. Det är synd, tycker jag, men i så fall har vi ju försökt i alla fall! Jag får väl göra som Irma sa, göra ostkaka istället, det är också roligt och väldigt geggigt! Inte för att jag äter vare sig hemost eller ostkaka, men det finns andra som gärna käkar upp det jag producerar! Jag gör smörgåstårta också, fast det blir sällan nu när vi inte har så många släktkalas. Inte för att jag äter smörgåstårta heller, men Göran uppskattar när det finns. Linus också för den delen, till honom har det hänt att jag köpt smörgåstårta, som matsäck när han gjorde praktik under gymnasietiden.

Men, är det någon som vill ha hjälp med något av ovanstående, så kan ni ju alltid ställa frågan till mig i alla fall. Nu är mina händer så hela, inga sår alls faktiskt, så till och med Johanna påstod att hon aldrig känt mina händer så mjuka! Det ni!!! Men Ulla, om du vill ha hjälp så får du komma och hämta produkterna här hos mig, ingen hemleverans där inte!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Vad synd :(
Annanann sa…
Vad är det som är synd? Osttillverkningen är senarelagd, omkring den 20 februari så den kan du anmäla dig till om du vill! När det gäller hemleverans så gällde den kommentaren endast Ulla, hon bor i Luleå!
Annanann sa…
Förresten, telefonnumret till vuxenskolan är 0393-123 22!
Anonym sa…
Men vi är ju kompisar och kompisar ställer väl alltid upp för varandra.
(ler)Kram Luleå.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!