Nu har jag bakat semlebullar

kanelbullar och matbröd! Det blev receptet som Emilia skrev in på datorn åt mig "stans godaste semlor"! Jag gjorde dubbel sats, och så bakade jag ut kanelbullar av en del av degen. Matbrödet blev det vanliga "vardagsbröd" som finns i en gammal Allers som jag har sparat! Det blev gott!

Jag ska snart sätta mig framför Tv:n, jag tänkte bara kolla lite här innan! I går satt jag och lade in annonser på Tradera, tjugoåtta böcker har jag utannonserade nu. Medan jag lade in annonserna, så fick jag bud på en av dem! Utropspriset, tio kronor, var det bud jag fick! Idag har jag fått bud, så den boken är uppe i 51 kronor. Det kanske är en roman som är svår att få tag i, men jag tänkte ju inte läsa den igen iallafall, så jag hoppas att personen som köper den får nytta av den! Jag tänkte lägga ut lite fler annonser senare, jag har en del böcker som inte får plats i bokhyllan så vi får väl se vilka jag säljer!

Vissa böcker har jag svårt att göra mig av med, den första hela bokserien jag köpte till exempel. Det var Angelique, sjutton böcker från det hon var ung tills hon kommit upp i medelåldern! Jag har nog läst dem minst fem gånger, så jag gillade verkligen dem!

Kommentarer

Anonym sa…
Semlor.... *sllllurrrrp!!!*
Anonym sa…
Det måste blivit väldigt gott,
Får säga till pappa att vi snart ska baka semlor!
Annanann sa…
Hej Emilia, kul att du har tittat in!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!