Rivna morötter!

Det serverade jag till middagen idag. Jag tog de sista av sorten Bently, som jag skrivit om tidigare, de var jättegoda. Då blev man ju inte direkt överraskad, när den sorten var slut på min lokala Ica-butik. Där hade de istället sorten Grace, som jag inte har en aning om hurdana de är, jag återkommer i ämnet i framtiden!

Jag kan inte bli så långvarig idag, jag har haft besvär med höger axel några dagar och det känns inte bättre när jag suttit vid datorn en stund.

Det är roligt att kolla in min Feedjit, himla kul att du lärde mig det Kira, jag hoppas att alla har sett att jag har haft besök från Kalifornien och Köpenhamn bland annat!!! Ni är alla välkomna att läsa mina ibland förvirrade tankar, jag hoppas att ni har lika roligt när ni läser som jag har när jag skriver;^)

Jag vet ju inte, om det blir ännu mer förvirrad text, när man använder automat-översättning, men det är väl sånt man får ta om man tittar in hos mig!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!