Semestersvenskar!?

Det är ett tv-program som jag försöker följa nu, med blandat resultat. I går tittade jag en stund, hur borta kan man vara egentligen! Jag syftar på det par som kom till Khoffe i receptionen och klagade på att deras boende bara var ett rum, fast de hade bokat dubbelrum???? Känns det inte som fru Storch i Sällskapsresan, som fryser fast hon betalt bränsletillägg?

De här personerna tyckte på fullt allvar att det var otydligt i katalogen med dubbelrum! De tyckte att det skulle stå "rum med dubbelsäng" i stället. Fatta vilket tålamod man måste ha för att jobba som reseledare. Jag ska nog inte bli det, trots att jag är ganska tålmodig av mig. Jag tror inte att jag skulle kunna hålla mig för skratt om jag fick sådana kommentarer!

Kommentarer

Anonym sa…
Jag kanske skulle bli reseledare med mitt goda tålamod.
Annanann sa…
Ja, kanske det du;^)
Anonym sa…
Grattis Ann,du har haft besök ändå från Kiruna.(ler)Kram Luleå.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!