Spa!

Jag var i måndags på vår "minispa-anläggning" här i Vaggeryd. Då frågade jag Linda, min massör, om de skulle ha några grupperbjudanden, t ex Ir-resonansen och massage. Kanske någon typ av "after work" på fredagen eller minispa på lördagen med frukt och mys, ja något sådant! Hon talade om att de, hon och Jessica, har haft lite funderingar på att anordna någon "gruppbehandling". De har ju även solarium och massagestol så det finns ju lite grejer att testa! Nu undrar jag ju, om det finns något intresse i min bekantskapskrets att delta i detta? Vi kan boka in oss, som grupp, för att testa på lite av varje! Ni kan väl höra av er till mig, Linda ville gärna boka in oss för en gemensam upplevelse, gärna lite längre framåt våren! Jag vet ju inga priser eller vilka tider det blir, men om vi blir några stycken så är det ju bara vi, inga utomstående. Man kan ju till och med smutta lite vin på fredags- eller lördagskvällen! Mmmmm!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!