Jag läste en artikel!

I denna artikel stod det om att man inte ska stänga in sina aggressioner! Därför vill jag nu tacka er, mina bloggläsare, som tillåter mig att skriva av mig här! Tänk vad mycket jag skulle stänga in om jag inte hade min ventil, bloggen. Det är alltså så, att även om jag tycker det blir lite väl negativt ibland, så är det bra för mig!

I dag har vi varit vid kyrkogården i Byarum igen. Där kan man få utlopp för sina aggressioner, kyrkovaktmästarna tycker tydligen att när det snöat så har man inte där att göra! De stora gångarna uppe vid kyrkan var hyftsat röjda, men när jag kom ner till den nedre delen av kyrkogården, så var det någon som ställt fram en skyffel så man skulle skotta själv!!! Det gjorde inte jag, jag hade ju bra på fötterna så jag pulsade i snön istället!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!