Liten uppdatering!

I fredags förmiddag var jag hos sjukgymnasten på vårdcentralen i Vaggeryd, jag har ju förtfarande ont i axeln och det blir snarare värre än bättre med tiden. Han konstaterade en inflammation i nån muskel i axeln, jag fick dessutom ett träningsprogram att följa. Detta träningsprogram ska jag göra 4 gånger om dagen, 10 gångers repetition. Smärtan ska styra hur mycket jag ska röra armen. Smärta har jag känt i hela helgen, det känns inte som om jag blivit bättre direkt!

I dag hade jag tid för massage, Linda som masserar mig har en laserbehandling som hon gjorde på axeln, jag ska till henne på fredag igen men då ska hon inte massera utan bara behandla axeln! Vi får väl se hur det känns sedan! Nätterna är lite tunga, eftersom jag vaknar när jag vänder på mig, pga värken.

I morgon blir det roligare i alla fall, semletokiga kompisen kommer hit så jag ska göra iordning ett lass med semlor till henne och hennes dotter. Vi får väl hoppas att det smakar damerna! På eftermiddagen i morgon ska jag hjälpa grannen, hon fyller år på fredag så vi ska göra smörgåstårta! Det är jätteroligt att göra smörgåstårta, problemet är bara att folk tycker att jag ska gilla att äta dem också, men det gör jag INTE!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!