Redigerad layout!

Jag hoppas att ni vill låta mig veta, hur min nya design fungerar för er! Är bakgrundsfärgen för mörk, så att det blir svårläst, så vill jag naturligtvis veta det, för bloggen är ju till för att läsas! Man sitter ju lite naivt och tror att alla tycker samma som jag, men så är det ju inte! Färgen som jag har valt nu kanske skär i ögonen på någon annan, så jag vill ha kritik. Om kritiken blir positiv eller negativ har ingen betydelse, huvudsaken är att jag får veta vad ni tycker!

Kommentarer

Anonym sa…
Inläggens svarta text går bra att läsa men länkarna i ljusblått och ljusgrått(besökta) smälter in för mycket i bakgrundsfärgen för mina ögon i alla fall.
Men det gör inte lika ont i ögonen som det rosa!
Annanann sa…
Jag ska försöka fixa länkarna! Gillade du inte det rosa?????
Anonym sa…
Snälla Ann,ta bort det rosa och ta blått,grönt eller rött istället.Du får väl experimentera tills du blir nöjd.Kram från snörika Luleå.
Annanann sa…
Jag var nöjd, men ville ha lite "feedback"! Jag hoppas lillebror tycker bättre om länkarna nu?

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!