Är det jättemycket snö i Luleå?

Varför frågar jag det, undrar ni säkert då! Jooo, min feedjit längst ner på sidan är helt Luleåbefriad, så jag antar att Ulla är fullständigt insnöad. Eller så sörjer hon att hockeysäsongen är över för Luleålaget, det kan ju vara detta som spökar! Men faktum är att hon inte varit inne på ett tag nu, inga kommentarer heller från henne!!!

Ulla, kom tillbaka, allt är förlåtet;^)

Annars gör jag inget speciellt, kvällen är bokad framför tv:ns kanal 9, något annat finns ju inte att titta på!!! Antikrundan går i repris, Sveriges värsta bilförare likaså, så i kväll är det hockey för hela slanten!!! HHHVVVVVVV!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag bara starta popcornmaskinen så är kvällen räddad!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack Ann för att du saknar mig men jag är inne på din sida varenda dag så jag förstår inte varför inte Luleå kommer upp.Våren här uppe har kommit smygande.Mitt första vårtecken jag har sett var en fluga.Glöm inte att ge dina småbröder sega råttor(ler).Kramar från soliga och 5 plusgrader ute i
Luleå.(Man saknar inte kon förrän båset är tomt)

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!