Knypplingsavslutning!

I dag var vårens sista kurskväll på knypplingen, jag har börjat på den tredje sidan av den fyrkantiga duken. Problemet är väl att det inte kommer att bli något gjort under våren och sommaren, när jag börjar igen till hösten så ska jag göra om alla misstag som jag lärt mig av så här långt! Man lär sig faktiskt mycket när man knypplar bakåt, jag tror att man lär sig mer på det sättet! Det förutsätter ju att man ser felen själv, för om någon annan påpekar att man gjort fel så kanske man rättar till det utan att egentligen veta vad man gör!

Göran och Markus är på hockey, det var egentligen Linus tur att gå, men han tyckte att det var besvärligt eftersom armen är gipsad! Han har fortfarande ont, det spelar säkert in i beslutet också!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!