Usch, nu gjorde jag det i alla fall!

Vadå, kanske ni undrar? Jodå, jag har suttit framför Tv:n och kollat schlageruttagningen! Vet ni vad som är värst med det, jo att Caroline av Ugglas låt är troligtvis den som är bäst i startfältet! I och för sig så väntar jag bara på att hon ska sjunga "tjolahej, tjolahopp, tjolahoppsansa", hon ser ju ut som Pippi Långstrump skulle ha gjort om hon inte käkat "krumelurpiller". Men, lyssnar man på låten samtidigt som man blundar, så är den riktigt bra. Hade det varit någon som kan sjunga som hade framfört den så hade den varit "överstyv"!

På tal om överstyv, såg ni matchen? Ja, naturligtvis menar jag hockeymatchen på Tv, mellan Timrå och Hv71. Den här Timråspelaren som i sudden death tappar skridskoskenan, såg det ut som Bambi på hal is, eller? Jag såg inte målet direkt, för jag hade fullt upp med att kolla på Bambi, såg det kul ut eller?

Nu ska bara Hv tvåla till dem hemma, sedan är det semifinal som gäller! Hoppet är det sista som överger människan, säger de ju!!!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!