Undulater!

I min blogglista har jag lagt till mitt nya fynd, Kraxarna. Av någon anledning kommer jag att tänka på Koppis, eller Kopp The som han hette egentligen. När jag berättar om honom för pojkarna så skrattar de så gott, fast han dog på våren innan Linus föddes. Jag tror att mina släktingar har honom i starkt minne också, Lasse han satt i husvagnen och sa "koppis, fin pippi" när han tyckte att jag hade tränat Koppis för mycket så det blev tjatigt.

Denna undulat var ju i princip aldrig instängd i buren, utan flög fritt i huset. Vår hyresvärd i *viskar*Huskvarna*viskar* gillade honom, när värden var uppe i lägenheten och målade så satt Koppis i håret på honom hela tiden. Jag satte mig på den stackaren en gång, jag såg inte att han satt på stolen så jag satte mig. Jag kom på fötter ganska fort när han pep till under mig;^)

Jag ska försöka skriva ner alla dumheter han gjorde, någon gång!

Kommentarer

Lasse sa…
Han var bra på att hålla rent mellan tänderna, den där Koppis
Annanann sa…
Jaa, då behövde man inte köpa tandpetare
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!