Äntligen fick jag rätt!

Snälla radion, sluta spela Malena Ernman nu! Hon kom visserligen inte sist som jag hoppades, men 21:a plats var väl inte för högt på listorna! Det hade varit kul om hon tangerat Forbes bottenrekord! Nu får väl Sverige kvala nästa år igen!

Jag tittade inte på ESC alls, utan då satt jag här och bloggade istället! När jag lade mig så satte jag på radion, det var strax innan kvällen övergick till att bli Norges nationaldag och det var då jag hörde om alla 12:or som Norge hade fått! Nu har de ju dubbel anledning att fira där idag! Jag läste på aftonbladets hemsida att norrmännen inte kan läsa om jordskredssegern idag, det är nämligen en "tidningsfri" dag! Inte ens kvällstidningsjättarna har fått dispens, det är riktiga tag det, det skulle de aldrig våga ta sådana beslut i Sverige!

Ja just det, det är dumt att ringa hit före klockan 13.00, Göran jobbar natt, han går inte av förrän måndag morgon! Sedan är han långledig, 11 dagars ledighet!

Kommentarer

Anonym sa…
Det är en fin bild som du har satt in man kan nästan känna doften. Kramar från soliga Luleå.
Annanann sa…
Jag gillar den själv också, tänk att jag är så duktig på att fotografera!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!