Jahapp, ny skärm installerad!

Göran köpte en ny skärm från netonnet, när han gjorde beställningen så ville de ha mobilnummer för att avisera paketet via sms. Han lämnade ut mitt mobiltelefonnummer, det var enklast eftersom jag kollar sms-en varje dag (dessutom kan jag mitt mobilnummer utantill). Döm om vår förvåning, när det kom en avi med posten!!!! Vad skulle de då ha telefonnumret till? Vi får väl se, rätt som det är så har de väl sålt en telefonnummerlista till något oseriöst företag, som ringer och hävdar att jag lämnat ut numret frivilligt!!!!

Om ni kollar in min blogg, så kolla även "Favoriter, internetsidor". Där har jag lagt till länken till Birka Cruises, vars fartyg Birka paradise har dygnskryssningar till Åland. Tittar ni sedan in på Tradera.se så kan ni köpa bonuskryssningar billigt! Göran köpte två stycken bonuskryssningar, max fyra personer i varje hytt, för det överkomliga priset 20 kronor, inklusive porto! Då får man bo i billigaste hyttkategorin, insideshytt, men man måste boka en lunchbuffé eller smörgåsbord per person i hytten (man kan betala tillägg för högre hyttstandard). Avresa söndag tom onsdag, söndag tom tisdag är dessutom anslutningsbussen gratis!

Vi åker en sväng nästa vecka till paradiset, Göran och jag, svärmor och faster Stina. Det ska bli jättekul att visa båten för svärmor och Stina, de har inte åkt med den tidigare!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!