Nog är det väl konstigt?

Tidigare idag, när jag skalade potatis, kom jag på något som jag skulle dela med mig av här på bloggen! Nu när jag har tid att sitta här, så är min idé som bortblåst! Så är det hela tiden, varje dag så kommer jag på vad jag ska skriva för att sedan glömma det lika fort igen!!!!!!!!!

En sak kommer jag i alla fall ihåg! Svärmor frågade oss i onsdags om vi vill följa med henne utomlands igen!! Dum fråga, inte sant? Så nu håller vi på att kolla upp Riva del sol i Italien!! Markus vill att Sofie ska få följa med, i så fall blir vi sex personer och det löser väl sig med transporter även om sex-sitsiga bilar inte är såå vanliga!

Nu får vi ju hoppas att vi har "barnvakt" ifall vi hittar en resa! Emil är inte så smidig att ha med sig! Nu är du förvarnad, Kira, du får väl hitta på en bra ursäkt om du inte orkar med honom!!!!!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Vem orkar INTE med Ers Kongelige Höghet? Men den här gången kanske han får stå ut med att tillbringa sitt sommarkollo i Västergötland. Säg till när du vet när det kan komma att bli.
Annanann sa…
Blir det, så blir det V 39, måndag till måndag!
Annanann sa…
Eller egentligen blir det söndag vecka 38, flyget går okristligt tidigt på måndagen!
Anonym sa…
Ok!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!