Har ni saknat mig?

Jag har i alla fall saknat datorn! Först krånglade Markus dator, så han ockuperade naturligvis den här datorn i stället, i väntan på att få igång den egna igen. Då började ju den här datorn krångla, igen! Den krånglade ju för ett tag sedan, det var ju då skärmen lade av så vi fick köpa en ny. Nu bootade den inte igen, Göran och Markus höll på och krånglade med den. Då fick Göran ordning på den genom att byta plats på minnena? Jaa, det funkade i alla fall!

Svärmor och jag köpte ju en ny sittpinne till "Emil den förskräcklige". Emil tyckte den var förskräcklig! Den sittpinnen såg ut som en jättedildo!!!!!

Här är en bild på en prydnadsfågel, sådana är vi alltid på jakt efter. De var populära på 80-talet, från början har den haft färgat glitter på vingarna som skulle ändra färg efter luftfuktigheten! Den här köpte jag på sekond hand häromdagen. Det är så Emils älskarinnor ser ut, tyvärr är han lite tuff mot dem så de brukar se ganska stötta ut efter ett tag!!!!!



Är det någon som har en sådan här "väderduva" så köper jag gärna den av er! Släng den inte!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Vem blir inte lite stött när karlar ska tufsa till en??

JA, vi har saknat dig! :)
Annanann sa…
Tack för dina olika bloggar, jag gillar dem. Gillar förresten Lollos skriverier också! Ska hon bli svetsare när hon blir stor?

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!