Hobbyglädje!

Det är en butik som säljer pysselgrejer, Panduros varor mm. Denna butik fanns på väster i Staan, men i våras såg jag att den inte låg kvar längre. Besviken blev jag naturligtvis, pärlor och annat pyssel ska man helst inte köpa obesett för man blir så besviken när varan inte överensstämmer med bilderna.

I dag var jag i Staan, för att titta på senaste Harry Potter-filmen tillsammans med pojkarna. Jag blev kaffesugen och gick in på Borgmästargränd för att köpa en kaffe att ta med, då gick jag förbi Hobbyglädje. Det visade sig att de flyttade dit i mars, så ofta går jag där alltså! När jag köpt mitt kaffe så gick jag in och handlade lite smyckedetaljer, jag har inte haft några bindringar på ett tag men det har jag fått tag på nu!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!