Influensavaccinering!

Tänker du vaccinera dig? Det tänker INTE jag göra! De sa på radio Jönköping att vid årsskiftet kommer alla svenskar att vara vaccinerade, ska de tvångsvaccinera oss då, eller. När man kommer upp i så "aktningsvärd" ålder som jag, så måste man välja! Jag tror att det blir som alla andra influensavaccin, många som vaccinerar sig får "influensaliknande" symtom och blir jättesjuka av detta! Låter jag bli att vaccinera mig så har jag åtminstone en chans att slippa smittan!

Kira, ditt armband är färdigt! Du kan hämta det och börja slita på det när du vill! Bild på underverket finns på forumet under hantverk och pyssel, kan själv!

Göran har jobbat natt, så ringer någon och vill tala med oss, så är det inte säkert att vi hör telefonen!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Jag såg armbandet och har kommenterat! Det var jättevackert! :)

Jag kommer eventuellt att vaccinera mig, men mest av omtanke för alla ungarna på skolan - för att inte tala om internerna på fängelset som inte har någon toalett i cellen - inte kul att ha magsjuka då. Är jag vaccinerad så kan jag ju förvisso bära med mig smittan, men jag odlar den åtminstone inte.
Men i övrigt har jag exakt samma åsikt som du när det gäller vaccineringar -dessutom tycker jag att kroppen tar bäst hand om det själv och blir starkare och mer motståndskraftig för varje prövning!
Lasse sa…
Jag kommer att vaccinera mig för att hjälpa till att stoppa spridningen!
Man kan inte bara tänka på sig själv.
Nu ser det ju ut som vaccinet inte kommer att godkännas av social-styrelsen så fort som de hoppats för att det inte testats tillräckligt på människor, så det kanske inte blir något i höst ändå!

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!