Ja må jag leva!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är faktiskt min födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Min favoritmoster har ringt och gratulerat, hon sjöng för mig i luren och det kändes riktigt trevligt!

Jag inser ju med fasa, att jag inte längre kan skriva att jag är 48 år, som jag gjort på undersökningar via internet! Nej, nu MÅSTE jag skriva 49 år, men jag är ju fortfarande mellan 40 och 50, nästa år blir jag 10 år äldre på ett bräde, då är man ju plötsligt mellan 50 och 60 istället! Nåja, den dagen den sorgen!

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis på födelsedagen! :D
Kram!
Anonym sa…
Grattis kompis nu är du lika gammal som jag(ler).Kram Luleå.
Annanann sa…
Jaa du Ulla, som jag sagt tidigare! Jag blir ALDRIG lika gammal som du;^)
Jeanette sa…
Grattis!
Jag flaggade idag - för prinsessan, brorsans barnbarn, Frankrike och Dig (fast det visste jag inte då!)

Populära inlägg i den här bloggen

Fina besökare idag!

En dikt av Tage Danielsson!

Bakdag igår!